Demonstratiemodellen


Kenteken | NL N-392-VJ |
---|---|
Carrosserie | SUV |
Bouwjaar | 2022 |
Kleur | Zicron Sand (geel metallic) |
---|---|
Brandstof | Benzine |
Energielabel | Onbekend |
Transmissie | Handgeschakeld |
---|---|
Bekleding | Half leder / stof |
Aantal cilinders | 4 |
Aantal deuren | 5 |
---|---|
BTW/Marge regeling | BTW is aftrekbaar |
Cilinderinhoud | 1998 CC |
Datum deel 1a | 03-01-2022 |
---|---|
Gewicht | 1476 Kg |
Max trekgewicht | 1800 Kg |
Motorinhoud | 2.0 Liter |
---|---|
Verbruik per 100 km | 5,8 Liter |
Vermogen | 164 pk (121 kw) |
7-inch digitale meterset |
360 graden camera |
ABS |
Achterklep automatisch open/sluiten |
achteropk verkeer waarsch |
achteruitrij assistent |
achteruitrijcamera |
Active Driving Display (ADD); Head-Up display |
AEB |
AFS adaptieve bochtenverlichting |
alarmsysteem |
Apple Carpl./Android Auto |
armsteun achter |
armsteun voor |
ASR |
band.sp.contr.syst. |
BAS |
bestuurdersairbag |
binnensp. aut. dimmend |
Bluetooth telefoonvoorb. |
boordcomputer |
buitensp. elekt. inklapb. |
buitensp. elektr. verst. |
buitensp. in carr. kleur |
Buitenspiegelkappen in zwart |
buitenspiegels verwarmb. |
c.deurv. met afst.bed. |
connected services |
DAB radio |
dakspoiler |
dimlichten aut. |
dodehoek detectie |
Draadloos (QI) oplaadsysteem voor Smartphone |
draadloze telefoonlader |
Driver Attention Alert |
Dubbelzijdige kofferbakvloer |
EBD |
el. climate control |
el.verst. bestuurd.stoel |
elek.ramen voor en achter |
elektr. bed. achterkl. |
ESP |
extra getint glas |
Forward Collision Warning |
Grille voorzien van groengele accentkleur |
grootlichtassistent |
head-up display |
hill hold functie |
hoofd airbag(s) a. |
hoofd airbag(s) v. |
in delen neerkl. achterb. |
Interieurlijsten in zwart met groengeel accent |
keyless entry |
keyless start |
koplampen adaptief |
koplampreiniging |
kunstlederen bekleding |
led. stuurw+versn. pook |
LED achterlichten |
LED dagrijverlichting |
LED koplampen |
Led Signature verlichting |
lendesteunen (verstelb.) |
lichtmetalen velgen 19" |
metaalkleur |
multifunctioneel stuur |
multimedia-voorbereiding |
navigatie full map |
parkeersensor v en a |
passagiersairbag |
radio |
regensensor |
rijstrooksensor met corr. |
rondomzicht camera |
SCBS-R |
Sierstrip zijkant, Silver |
Skidplates voor- en achterzijde |
Smart Keyless Entry |
spraakbediening |
start/stop systeem |
startblokkering |
stoel pass. hoogte verst. |
Stoelverwarming |
stuurwiel verwarmd |
Stuurwielverwarming |
Traffic Sign Recognition (TSR) |
verkeersbord detectie |
vermoeidheids herkenning |
verstelbaar stuur |
verwarmde voorstoelen |
voll. dig. instr. paneel |
Wiper de-icer |
zij airbag(s) v. |

Autopas en RDW
Sinds 1991 registreerde de stichting Nationale Autopas (NAP) de tellerstanden van voertuigen. De RDW heeft die taak overgenomen. Ook heeft het de taak overgenomen om informatie te geven over tellerstanden. Alle informatie hierover vindt u op de website van de RDW.
Duidelijkheid over tellerstanden
De tellerstand van een voertuig heeft invloed op de prijs, de onderhoudscondities en de veiligheid van een voertuig. 5% van de gebruikte auto's in Nederland heeft een opzettelijk teruggedraaide teller. En dat terwijl het terugdraaien van tellers sinds 1 januari 2014 verboden is.
Als consument of erkenninghouder wilt u weten of de tellerstand klopt van het voertuig dat u wilt kopen. De RDW verzamelt tellerstanden van personenvoertuigen en lichte bedrijfswagens. Hierdoor ontstaat er bij zo'n voertuig een reeks tellerstanden, normaalgesproken is dit een oplopende reeks. Als de tellerstand wordt teruggedraaid, valt dat dus meteen op en is er sprake van tellerfraude. Door het registreren van tellerstanden op wettelijk voorgeschreven momenten, wil de RDW in samenwerking met NAP deze tellerfraude tegengaan.
Ook interessant
Contact opnemen
Nu bereikbaar 050-5474220
Tot 17:00 uur telefonisch bereikbaar op de volgende vestigingen