Kenteken | NL RP-907-H |
---|---|
Carrosserie | SUV |
Bouwjaar | 2018 |
Kleur | Jet Black (zwart metallic) |
---|---|
Brandstof | Benzine |
Energielabel | D |
Transmissie | Automaat |
---|---|
Bekleding | Leder |
Aantal cilinders | 4 |
Aantal deuren | 5 |
---|---|
BTW/Marge regeling | BTW is niet aftrekbaar |
Cilinderinhoud | 1998 CC |
Datum deel 1a | 28-02-2018 |
---|---|
Gewicht | 1365 Kg |
Max trekgewicht | 2000 Kg |
Motorinhoud | 2.0 Liter |
---|---|
Onderhoudsboekjes | Aanwezig |
Verbruik per 100 km | 6,5 Liter |
Vermogen | 164 pk (121 kw) |
---|
achterbank in delen neerklapbaar |
achteruitrij assistent |
Adaptieve bochtenverlichting (AFLS) |
alarm klasse 1(startblokkering) |
Anti Blokkeer Systeem |
Anti doorSlip Regeling |
armsteun achter |
armsteun voor |
audio installatie premium |
Automatisch inklapbare buitenspiegels |
bandenspanningscontrolesysteem |
bestuurdersairbag |
binnenspiegel automatisch dimmend |
Blind Spot Monitoring (BSM) |
Bluetooth telefoonvoorbereiding |
Bose HiFi geluidsinstallatie met versterker + 10 s |
bots herkenning en activatie |
buitenspiegels elektrisch inklapbaar |
buitenspiegels elektrisch verstelbaar |
buitenspiegels verwarmbaar |
centrale vergrendeling |
Climate Control in 2 zones |
cruise control |
DAB |
DAB+: Digitale Radio |
dimlichten automatisch |
dodehoek detectie |
electronic climate control |
elektrische ramen voor en achter |
elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen |
elektrisch verstelbare voorstoel(en) |
Elektrisch verstelbare voorstoelen met geheugen |
elektronische remkrachtverdeling |
extra getint glas achter |
hill hold functie |
Hill Launch Assist (HLA) |
hoofd airbag(s) achter |
hoofd airbag(s) voor |
keyless entry |
koplampen adaptief |
LED achterlichten |
LED dagrijverlichting |
lederen interieur |
lederen stuurwiel en versnellingspook |
LED koplampen |
LED mistlampen |
Led signature verlichting ( koplampen en achterlic |
lendesteunen (verstelbaar) |
lichtmetalen velgen 17" |
metaalkleur |
multimedia-voorbereiding |
navigatiesysteem |
Parkeersensoren voor en achter |
parkeersensor voor en achter |
passagiersairbag |
Privacy glass zijruiten achter en achterruit |
Rear Cross Traffic Alert (RCTA) |
regensensor |
ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar |
Smart City Brake Support (SCBS) |
Smart Keyless Entry |
spraakbediening |
start/stop systeem |
Stoelverwarming met 3 standen |
stuurwiel multifunctioneel |
stuurwiel verwarmd |
Stuurwiel verwarming |
voorstoelen verwarmd |
Wiper de-icer , ruitenwisserontdooier |
zij airbag(s) voor |
Zwart lederen interieur |
100% onderhouden Weblabel
- Deze auto heeft een volledige onderhoudshistorie die is uitgevoerd zoals de fabrikant heeft voorgeschreven
- Daardoor weet u dat er op dit moment geen sprake is van achterstallig onderhoud
- De onderhoudshistorie is gecheckt en beoordeeld als sluitend door een deelnemer van 100% onderhouden
- Let op het juiste kenteken van de auto en of de datum waarop dit 100% Weblabel is verstrekt recent is
- De geldigheid van het 100% label is op te vragen bij de stichting. Vraag ernaar als u meer van de auto wilt weten!
- De Stichting 100% onderhouden is niet aansprakelijk voor schade die het gevolg is van door het autobedrijf of derden ingevoerde of ingevoerde onjuiste gegevens
Autopas en RDW
Sinds 1991 registreerde de stichting Nationale Autopas (NAP) de tellerstanden van voertuigen. De RDW heeft die taak overgenomen. Ook heeft het de taak overgenomen om informatie te geven over tellerstanden. Alle informatie hierover vindt u op de website van de RDW.
Duidelijkheid over tellerstanden
De tellerstand van een voertuig heeft invloed op de prijs, de onderhoudscondities en de veiligheid van een voertuig. 5% van de gebruikte auto's in Nederland heeft een opzettelijk teruggedraaide teller. En dat terwijl het terugdraaien van tellers sinds 1 januari 2014 verboden is.
Als consument of erkenninghouder wilt u weten of de tellerstand klopt van het voertuig dat u wilt kopen. De RDW verzamelt tellerstanden van personenvoertuigen en lichte bedrijfswagens. Hierdoor ontstaat er bij zo'n voertuig een reeks tellerstanden, normaalgesproken is dit een oplopende reeks. Als de tellerstand wordt teruggedraaid, valt dat dus meteen op en is er sprake van tellerfraude. Door het registreren van tellerstanden op wettelijk voorgeschreven momenten, wil de RDW in samenwerking met NAP deze tellerfraude tegengaan.